středa 9. dubna 2008

Prolog

Na jednu stranu nejsem zrovna velký příznivec blogové mánie. Právě proto je ironií, že teď vyťukávám první článek mého nového blogu. Tento blog ale rozhodně nechci vézt jako typický pubertální webový deníček. Ve stylu: "Dneska jsem dělala to a to a bylo to tak boží!". Nebudu přece veřejně někde vypisovat kolik jsem ve středu snědla knedlíků a že jsem se v pátek třikrát upšoukla. Tohle přenechám jiným. Na mém Hot Rats chci psát nějaké rádoby inteligentní články o tom co mě zajímá, o filmech, knížkách, dění ve světě. A třeba si i někdo mojí práce všimne a přečte si pár mých slov. Dělalo mi problém najít vhodný hosting kde bych mohla blog založit. Na blog.cz by se asi mým článkům dostalo jen komentářů typu: "U mě je super bleskovka, přijď na můj blogís." nebo jednoduší a vše říkající "MUCK:*". Na to bych asi neměla žaludek, proto jsem vděčná za to že jsem náhodou narazila na blogspot.com. Dost keců na úvod to určitě stačí.

Žádné komentáře: