neděle 1. června 2008

My děti ze stanice ZOO - Christiane F.


Nejznámější knihu s drogovou tématikou vám asi nemusím představovat. Je to už pár let zpátky co jsem jí četla a přemýšlím, že se k ní zas vrátím. Je to ten typ knihy u které když dočtete poslední stránku a odložíte na polici stejně na vás nechá následky a nikdy na ní nezapomenete. Myslím že tu nemusím sepisovat nějakou sáhodlouhou recenzi, příběh mladičké a drogově závislé Christiane F. rozhodně všichni znáte. Pro zajímavost přidávám ěkolik fotek mapující Christianin život.


Christiane za mlada


panelák ve kterém bydlela ve 12 letech




ve 35 letech




ve 40 letech






a tekhle vypadá dnes v roce 2008 (45 let)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

úžesná kniha, skoro jsem ani nedýchala, když jsem ji četla (asi už po páte :-)) jsem ráda, že jsem mohla shlédnou nějaké foto pro lepší představivost.. díky

Anonymní řekl(a)...

ano je to úžasná kniha , to se musí nechat už jenom tím že to je skutečnost když jsem si tuto knížku přečetla úplně jako bych to prožívala sní , aletento problém není jen v německu ale už po celým česku a v jakým koliv městě v čr se hnete tak na rohu je drogově závislej