pondělí 2. června 2008

Soutěž pro písálky

Rozhodla jsem se uspořádat takovou menší soutěž pro všechny 'spisovatele'. Úkolem bude napsat povídku na téma

"DEN BLBEC"

Text musí mít alespoň 1000 znaků a maximální hranice je 4000 zn. (tj. asi 2 A4 běžného písma). Uzávěrka soutěže bude 1. srpna. Povídky mi posílejte na e-mail S1M0NE@seznam.cz, buď jako text e-mailu nebo v přiloženém soboru (pouze formáty .txt a .doc).

Ještě nevím jestli vítěze vyberu já a nebo vy pomocí ankety, to pak ještě ujasním. I když s tou anketou si nejsem moc jistá. Stačí jen rozeslat odkaz pár přátelům na icq, znáte to přece a to mi nepřijde moc fér.

Na vítěze bude čekat v jeho mailové schránce ode mě ocenění, diplom nebo jak to nazvat, prostě něco spachtím v PS :). Někomu se to může zdát málo, ale nemám na to abych sponzorovala tuhle soutěž cenami za tisíce. Jde přece hlavně o to, aby jste zjistili jestli se někomu vaše psaní líbí nebo alespoň tak to vidím já.
Tak se s chutí puste do psaní a už se těším co sesmolíte.

Žádné komentáře: